Novinky na reklamním trhu a v našem byznysu.

ZVEME VÁS NA AVIATICKOU POUŤ!

26.4.2012

ZVEME VÁS NA AVIATICKOU POUŤ!

Přátelé a příznivci aviatiky, 22. Aviatická pouť je už za dveřmi!  KDY: 2.-3. června KDE: letiště Pardubice TÉMA: "STOLETÍ VZDUŠNÝCH SOUBOJŮ", opět formou velkoplošného divadla země - vzduch. Slunečné počasí máme již objednáno.Chcete vstupenky zdarma? ... Více >>
PF 2012

19.12.2011

PF 2012

OPTIMISMUS A ODVAHU ČELIT VŠEM VÝZVÁM ROKU 2012 PŘEJE VÁŠ MAXX Více >>
Vyhráli jsme ve výběrovém řízení pro Czech Tourism

1.8.2011

Vyhráli jsme ve výběrovém řízení pro Czech Tourism

Uspěli jsme v klání 13 agentur a připravujeme kompletní publikaci "Letní dovolená na českých horách", která bude inspirovat zahraniční návštěvníky ze sousedních zemí, zejména ty aktivní, k návštěvě našich příhraničních pohoří. Více >>
Firemní časopis Hartmann - Rico oceněn Zlatým středníkem!

23.5.2011

Firemní časopis Hartmann - Rico oceněn Zlatým středníkem!

  Firemní časopis "CO SE DĚJE", který připravujeme pro našeho klienta Hartmann - Rico, byl oceněn v prestižní soutěži Zlatý středník 2010. Soutěž vyhodnocuje nejlepší firemní média v Česku. V kategorii Nejlepší interní časopis mu byl odbornou porotou ... Více >>
Časopis Hartmann-Rico je ve finále soutěže Zlatý středník

28.4.2011

Časopis Hartmann-Rico je ve finále soutěže Zlatý středník

  Již několik měsíců připravujeme pro společnost Hartmann-Rico vnitrofiremní magazín "Co se děje". Aktuálně máme radostnou zprávu, že magazín postoupil do třetího, závěrečného kola soutěže Zlatý středník. Tuto soutěž vyhlašuje PR Klub, o.s., www.prklub.cz. Jejím ... Více >>
Svátek Aviatiky se chystá i letos

22.3.2011

Svátek Aviatiky se chystá i letos

  Po loňském veleúspěšném roce je letos před námi další "challenge". Přivést na Aviatickou pouť opět co nejvíce návštěvníků.Vloni se nám podařilo přispět k tomu, že návštěvnost z běžných cca 15 000 diváků stoupla na rekordních více než 40 000. Překonat to bude ... Více >>
AFI Palace Pardubice - nová jarní kampaň

8.2.2011

AFI Palace Pardubice - nová jarní kampaň

Nová jarní kampaň, kterou od letoška realizujeme pro AFI, je již on air. Koncept je založen na jemných dvojsmyslech. Ústřední headline koresponduje s fotografií a má připoutat pozornost, podtitulek pak odkazuje na spojitost s AFI. Nositeli ... Více >>